Skeneri za kancelariju

Skener je uređaj koji snima slike sa otisaka fotografija, postera, stranica časopisa i sličnih izvora za kompjutersko uređivanje i prikaz. Skeneri funkcionišu tako što pretvaraju sliku na dokumentu u digitalne informacije koje se mogu sačuvati na računaru pomoću optičkog prepoznavanja karaktera (OCR). Ovaj proces se obavlja pomoću glave za skeniranje, koja koristi jedan ili više senzora za snimanje slike kao svetlosnog ili električnog naboja. Verujemo da, ukoliko radiš u nekom manjem ili većem profesionalnom okruženju, tvoj radni prostor ima skener za kancelariju, pored štampača koji je najčešće u upotrebi.

Koje vrste skenera za kancelariju postoje?

  • Ravni skeneri su najčešći tip skenera. Nazivaju se „flatbed“ jer se dokument postavlja na ravnu površinu radi skeniranja. Ravni skeneri mogu da skeniraju dokumente različitih veličina i generalno su svestraniji od skenera sa papirom.
  • Skeneri sa uvlačenjem listova su dizajnirani da skeniraju dokumente koji se unose u skener jedan po jedan. Skeneri sa automatskim ulagačima dokumenata su manji i prenosiviji od ravnih skenera i često se koriste u kućnim kancelarijama ili malim preduzećima.
  • Ručni skeneri su prenosivi skeneri koji su manji od ravnih skenera. Dizajnirani su za skeniranje dokumenata u pokretu, kao što su novinski članci ili štampane fotografije.
  • 3D skeneri se malo razlikuju od tradicionalnih skenera po tome što prikupljaju merenja tačaka udaljenosti od stvarnog sveta i pretvaraju ih u virtuelni 3D objekat.